Mailing-lists in Danish language

From: Stefan K. Soendergaard (sks@pobox.com)
Date: Sat Mar 16 1996 - 12:13:53 EST

For your information:
(especially for those who know Danish, Swedish or Norwegian)

Two mailing-lists in the Danish language has been made:

'TEOLOGI' for academic, theological discussion etc.

'KIRKE' for practical theological and church discussions etc.

Further in Danish below.

Stefan Klit Soendergaard

END ENGLISH TEXT

  1. BESKRIVELSE AF 'KIRKE'
  -------------------------

    FORML: At fremme den kirkelige debat og kommunikation.

    DELTAGERE: Frst og fremmest prster og personer tilknyttet
    kirkelige institutioner og organisationer samt lrere og
    studerende ved universiteter og teologiske skoler, men ogs
    andre kan deltage.

    SPROG: Dansk (,norsk og svensk).

  2. BESKRIVELSE AF 'TEOLOGI'
  ---------------------------

    FORML: At fremme den akademiske debat om og kommunikation af
    teologiske emner.

    DELTAGERE: Frst og fremmest lrere og studerende ved univer-
    siteter og teologiske skoler, prster og personer tilknyttet
    kirkelige institutioner og organisationer, men ogs andre kan
    deltage.

    SPROG: Dansk (,norsk og svensk).

  3. YDERLIGERE INFORMATION
  -------------------------

    Send et brev til majordomo@pobox.com med kommandoen
    info teologi' og/eller 'info kirke':

       TO: majordomo@pobox.com
       SUBJ: [hvad som helst]
       info kirke
       info teologi
       end

    TEOLOGI og KIRKE er oprettet og administreret af stud. theol.
    Stefan Klit Sndergaard (sks@pobox.com).

    Se mere p world wide web: <http://www.pobox.com/~kot>

Tak for opmrksomheden,

Stefan Klit Sndergaard