You are here: SriPedia - Ramanuja - Archives - Oct 2004

Ramanuja List Archive: Message 00063 Oct 2004

--- In ramanuja@xxxxxxxxxxxxxxx, "Sumithra Varadarajan"
<Sumivaradan@xxxx> wrote:

> Sri Parthasarathi thunai
>
> Srimathe ramanujaya Namaha
>
> Srimad Vara Vara munayE Namaha
>
> Sri vAnAchala mahA munayE Namaha

 "bhakthyA tvananyayA shakya: ahamEvam vidhOrjuna I jnAtum drashtum
cha thatvEna pravEshtum cha paranthapa II [ Oh! Arjuna you make the
enemies struggle.  One can understand, see and enter me only due to
ananya bhakthi (ultimate devotion)]

Dear Smt Sumithra,

Very nice to see the posting. For this verse in gItA bhAshyam,
rAmAnuja says such ananya bhakti is as per His nirhEtuka krpA. For
this, he quotes the upanishat siddhAntam "yamEvaisha vrNutE tEna
labhya:".

dAsan
Vishnu

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/.itolB/TM